15 Temmuz 2013 Pazartesi

Yeni alınmış bebek arabası

Yeni alınmış bebek arabası en tehlikeli araçlardan bir tanesi olma ünvanını uzun yıllardır kimseye kaptırmamış kaptırmayacaktır.
Orada ilk elektrik-katlama arabası, 4moms Origami bir düğmeye basarak çöker - bir Trafo bize hatırlattı. Bebek koltukta ne zaman bir sensör izler, bu nedenle beklenmedik katlama arabası konusunda endişelenmenize gerek yok, ve bu gece dışarı olduğunuzda alt ışığı vardır. LCD ekran size yürüdüm ne kadar arabası, ve sıcaklık iterek konum ne kadar hızlı söyler. Oh, ve sizin de bu bebek arabası ile telefonunuzu şarj edebilirsiniz bahsetti mi?

Ben yıllar boyunca yaklaşık 4 çift arabasından yaşadım ve böyle ortada bakmak tekerlekleri yönlendirmek için bu bebek arabası zor olur. Ben de aynı koltuk konfigürasyonları yapabileceğiniz bir çok benzer görünümlü arabası var ve ön tekerlekleri döner oldu. Bana Burlington az 175 dolara mal ve en iyi çift arabası hiç!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder